صبح جادویی در پرفروشترین کتابهای فیدیبو قرار گرفت

تیر, ۱۳۹۷ دیدگاه‌ها دسته‌بندی نشده, وبلاگ

صبح جادویی در پرفروشترین کتابهای فیدیبو قرار گرفت

صبح جادویی

شش عادتی که با انجام‌ آن‌ها قبل از ساعت ۸ صبح
زندگیتان متحول خواهد شد‬‏..

«هرازگاهی کتابی می‌خوانید که دیدگاه شما را در مورد زندگی تغییر می‌دهد. اما خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد که کتابی شیوه‌ی فعلی زندگیتان را متحول کند. کتاب صبح جادویی خیلی سریع‌تر از آن‌چه گمان می‌کنید، هر دوی این کارها را انجام می‌دهد. بسیار تأکید می‌کنم این کتاب را بخوانید.»
تیم سندرز
نویسنده‌ی کتاب پُرفروش چطور دوست‌داشتنی باشیم

«کتاب صبح جادویی به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که تغییراتی سریع و عمیق در همه‌ی جنبه‌های زندگیتان به وجود می آورد. اگر واقعاً به دنبال بهبود زندگیتان هستید، حتماً این کتاب را مطالعه کنید.»
رودی روتیگر
بازیکن تیم راگبی نوتردام و الهام‌بخش فیلم پُرفروش رودی

«ابتدا گمان می‌کردم که هال عقلش را از دست داده است. اصلاً چرا باید کسی باشد که بخواهد به طور مرتب صبح‌ها خیلی زود بیدار شود؟! باور نمی‌کردم… تا این‌که خودم امتحانش کردم. وقتی که استراتژی‌هایش را به کار گرفتم، متوجه‌ی یک تفاوت سریع در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌ام شدم. کتاب صبح جادویی به شما نشان می‌دهد که چگونه صرف‌نظر از گذشته‌تان، کنترل آینده‌ی زندگیتان را به دست بگیرید. به شدت توصیه می‌کنم این کتاب را بخوانید.»
جاش شیپ
مجری برنامه‌های تلویزیونی، نویسنده و کارشناس علوم رفتاری نوجوان‌ها

«با خواندن کتاب صبح جادویی این هدیه را به خودتان می‌دهید که هر صبح با تمام توان‌تان از خواب برخیزید. زمان آن رسیده که از بهانه آوردن دست بکشید و زندگی‌‌ای را که لایقش هستید خلق کنید. این کتاب را بخوانید تا بفهمید چه‌گونه باید این کار را انجام دهید.»
دکتر ایوان میسنِر
نویسنده‌ی کتاب پُرفروش حقیقت یا توهم

«من عاشق هال الرود هستم. او یک معلم قدرتمند و مرد بینش‌های خارق‌العاده است. مطالعه‌ی اولین کتابش (با چالش‌های زندگیتان روبرو شوید!) شیوه‌ی زندگی روزمره‌ام را کاملاً تغییر داد و من مشتاقانه منتظر کتاب بعدی‌اش بودم. تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که کتاب صبح جادویی واقعاً ارزش این انتظار را داشت. هال یک طرح کاربردی برای خلق موفقیت، شادی و کامیابی برای ما تهیه کرده و آن را به قدری آسان نموده است که هر کسی بدون توجه به شرایط فعلی‌اش، می‌تواند به کمک آن زندگی‌اش را متحول کند.»
دِبرا پونمان
از نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح مردم امریکا و بنیان‌گذار شرکت Yes to Success

«صبح جادویی کتابی متحول کننده و بی‌نظیر است. هال عادت‌هایی را در دیگران تزریق می‌کند که خودش آن‌ها را زندگی می‌کند و نفس می‌کشد. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چه‌گونه زندگی و کسب‌وکارتان را به سطوح بالاتری سوق دهید.»
برد ویمِرت
مدیر اجرایی Easy Pay Direct
«کتاب صبح جادویی حقیقتاً زندگی‌ام را متحول کرد. این کتاب به من کمک کرد تا سرانجام شروع به بهره‌برداری کردن از همه‌ی نیروهای بالقوه‌ام کنم و من را به مسیری آگاهانه هدایت کرد که تا آشکار شدن فرصت‌ها و توانایی‌های جدید ادامه پیدا می‌کرد. این کتاب تنها راه موجود برای شروع روزهای زندگیتان به شیوه‌ی صحیح است.»
نیک کاندِرا
کارگردان فیلم زیرک: زیبا‌ترین فیلم دنیا

«به عنوان یک سخنران، نویسنده و مشاور بازاریابی، می‌دانم بزرگ‌ترین چیزی که مردم را از دستیابی به موفقیت مورد نظرشان دور نگه می‌دارد، این نیست که آن‌ها نمی‌دانند باید چه کاری انجام دهند؛ بلکه مشکل پیداکردن زمان و انگیزه‌ی لازم برای انجام دادن کارهایی است که از آن‌ها با خبر هستند. هال الرود واقعاً این مشکل را حل کرده است. اصلاً مهم نیست که چقدر مشغله داشته باشید، کتاب صبح جادویی زمان و انگیزه‌ی لازم برای خلق موفقیت مورد نظرتان را به شما می‌دهد. قویاً خواندن آن را به شما توصیه می‌کنم.»
جیمز مالینچاک
از نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح دانشجویان و بنیان‌گذار
www.MillionaireSpeakerSecrets.com

«کتاب صبح جادویی یک منجی پیشرفت شخصی است. ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا همه‌ی ابزارهای دیگر را در جای خودشان قرار دهید. من زندگی و مردم را خیلی جدی نمی‌گرفتم، اما کتاب صبح جادویی به عنوان مهم‌ترین اسلحه‌ی شما علیه شکست، لایق توجه‌ای مشتاقانه است.»
جان برگاف
مدیرفروش ویتامیکس

«اگر آماده‌اید که معمولی بودن را پشت سر بگذارید و نیروهای بالقوه‌تان را به حد اعلی برسانید، فقط این کتاب را بخوانید. کتاب صبح جادویی کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن قفل قدرت شخصی‌تان را باز کنید و از توانایی‌هایی بهره‌برداری کنید که موجب می‌شوند مردم عادی، مردمی فوق‌العاده و غیرعادی شوند. قویاً توصیه می‌کنم این کتاب را بخوانید و صبح جادویی خودتان را کشف کنید.»
گیلین گودوین
یکی از الهام‌بخش‌ترین اشخاص توئیتر در سال ۲۰۰۹ و بنیان‌گذار
www.InspireMeToday.com

«صبح جادویی کتابی مهیج و شورانگیز است. این کتاب بینش‌هایی جدید ارائه می‌دهد که چه‌گونه می‌توانیم به سادگی و با تغییردادن نحوه‌ی بیدار شدن‌مان در صبح، زندگی‌هایمان را متحول کنیم. هال کتابی بسیار خاص و ویژه نوشته است که بدون شک زندگی‌های بسیاری را متحول خواهد کرد و به شما کمک می‌کند تا از نیروهای بالقوه‌تان نهایت استفاده را ببرید.»
بن گای
نویسنده‌ی مجموعه‌کتاب‌های پُرفروش هنر فروش

«نمی‌توانم بگویم کدام‌یک الهام‌بخش‌تر است؛ هال الرود یا صبح جادویی‌اش. چیزی که می‌توانم بگویم این است که اگر می‌خواهید زندگیتان را متحول کنید، هیچ‌کس بهتر از هال نمی‌تواند بگوید که چه‌طور این کار را انجام دهید و هیچ استراتژی دیگری نمی‌تواند سریع‌تر از صبح جادویی شما را به هدف‌تان برساند. اما فقط به حرف‌های من اتکا نکنید، خودتان آن را تجربه کنید.»
آدام شِپارد
نویسنده‌‌ی کتاب‌های شروع از نقطه‌ی صفر و بهترین چهارسال دانشگاه

هال اِلرود شاهد زنده‌ای است که نشان می‌دهد همه‌ی ما توانایی غلبه بر هر نوع مانعی را داریم و می‌توانیم زندگی رؤیاهای‌مان را خلق کنیم. او در بیست سالگی با یک راننده‌ی مست تصادف کرد و در صحنه‌ی تصادف برای چند لحظه از دنیا رفت. با این‌که دچار آسیب شدید مغزی شده بود و دکترها به او گفته بودند که دیگر هرگز نمی‌تواند راه برود، او راهش را ادامه داد و توانست رکود فروش سالانه‌ی شرکتش را بشکند و تصویرش را در تالار مشاهیر شرکت جاودانه کند. او هم‌چنین توانست به دونده‌ی ماراتن، نویسنده‌ی کتاب‌های پُرفروش، سخنران بین‌المللی و یک خواننده‌ی سبک هیپ‌هاپ تبدیل شود. هال زندگی‌اش را وقف یاری رساندن به دیگران کرده است تا آن‌ها نیز بتوانند بر چالش‌ها و مشکلاتشان غلبه کنند و از پتانسیل نامحدودی که درون هر یک از ما وجود دارد بهره‌برداری کنند.
او نویسنده‌ی یکی از کتاب‌های بسیار تحسین‌شده‌ی سایت آمازون است؛ کتاب پُرفروش با چالش‌های زندگیتان روبرو شوید: چطور به زندگی فعلی‌تان عشق بورزید در حالی که زندگی رؤیایی‌تان را می‌سازید.
هال هم‌چنین یکی از برترین سخنرانان انگیزشی امریکاست. در حالی که شرکت‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی مرتباً از او دعوت می‌کنند تا در کنفرانس‌‌ها و همایش‌هایشان سخنرانی کند، اما او اشتیاق بسیار زیادی دارد تا تأثیرات مثبتی بر روی جوان‌ها داشته باشد. بیش از یک دهه است که سخنرانی‌های هال در سراسر امریکا و کانادا بر روی بیش از یک‌صد هزار مخاطب تأثیر گذاشته است که تقریباً هشتاد هزار نفر از آن‌ها دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشجویان بوده‌اند.
او در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی زیادی حضور داشته و در کتاب‌های بی‌شماری از ‌جمله سری کتاب‌های پُرفروش سوپ جوجه برای روح از او و زندگی‌اش یاد شده است.

مهم نیست در حال حاضر در چه شرایطی هستید؛ خواه در بالاترین سطوح موفقیت باشید یا در کشمکش و تقلا برای پیدا کردن مسیرتان به سوی موفقیت، می‌دانم که حداقل یک وجه اشتراک داریم (احتمالاً بیش از یک وجه اشتراک داشته باشیم اما درباره‌ی این یکی کاملاً مطمئن هستم). ما می‌خواهیم خودمان و زندگی‌هایمان را بهبود ببخشیم. این موضوع بدین معنی نیست که ما یا زندگی‌هایمان مشکلی داریم، بلکه ما با یک نیروی غریزی و اشتیاق درونی برای پیشرفت و بهبود دائمی متولد شده‌ایم. من معتقدم که این اشتیاق درون همه‌ی ما وجود دارد با این حال بسیاری از ما هر روز بیدار می‌شویم و زندگی تقریباً یک‌سان و یک‌نواختی را تجربه می‌کنیم.
به عنوان یک نویسنده، سخنران و مربی موفقیت، کار من این است که به مردم آموزش دهم چه‌گونه پتانسیل نامحدودی را که درون همه‌ی ما وجود دارد، به کار بگیرند. به عنوان یک دانش‌آموز همیشگی پیشرفت شخصی، می‌توانم با قاطعیت کامل بگویم که کتاب صبح جادویی کاربردی‌ترین، نتیجه‌‌بخش‌ترین و متحول‌کننده‌ترین شیوه برای بهبود همه‌ی جنبه‌های زندگی است که تاکنون با آن مواجه شده‌ام.
برای افراد جویای موفقیت، کتاب صبح جادویی کاملاً یک تغییردهنده‌ی بازی است که اجازه می‌دهد به سطوح بالاتری از زندگیتان برسید و موفقیت شخصی و حرفه‌ای شما را بسیار فراتر از چیزی می‌برد که در گذشته به آن دست پیدا کرده‌اید. در حالی که این موفقیت می‌تواند شامل افزایش حقوق، رشد کسب‌وکار، افزایش فروش و یا افزایش درآمد باشد، اما اغلب درباره‌ی کشف راه‌های جدید برای تجربه‌ی سطوح عمیق‌تری از تعادل و رضایت شخصی در جنبه‌های مختلف زندگیتان است که ممکن است از آن‌ها غفلت کرده باشید. این موفقیت می‌تواند به معنی ایجاد بهبودهای قابل توجه در وضعیت سلامتی، شادی، ارتباطات، شرایط مالی، شرایط معنوی و همه‌ی جنبه‌های مهم زندگیتان باشد.
برای آن‌هایی که در دریایی از مشکلات و چالش‌ها دست و پا می‌زنند و از لحاظ ذهنی، احساسی، جسمی، مالی و یا در ارتباطاتشان دوران بدی را سپری می‌کنند، صبح جادویی به کرّات ثابت کرده است که تنها چیزی است که می‌تواند هر کسی را توانمند سازد تا در زمانی بسیار کوتاه بر چالش‌هایی ظاهراً غیر قابل عبور غلبه کند و تغییراتی خارق‌العاده در شرایط و زندگی‌اش ایجاد کند.
اگر می‌خواهید پیشرفت‌های قابل توجهی در برخی جنبه‌های کلیدی زندگیتان ایجاد کنید و یا به دنبال یک تغییر بزرگ هستید که زندگیتان را از بیخ و بن متحول می‌کند (بنابراین شرایط فعلی‌تان خیلی زود به یک خاطره تبدیل خواهد شد)، کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. شما در حال شروع یک سفر معجزه‌آسا با یک فرایند انقلابی هستید که تضمین می‌کند همه‌ی جنبه‌های زندگیتان را متحول خواهد کرد… آن هم قبل از ساعت ۸ صبح.
صبح جادویی پیش از این زندگی هزاران نفر را در سراسر جهان متحول و دگرگون کرده است (ا‌ز جمله خودم) و می‌تواند کاتالیزوری برای متحول‌کردن زندگی شما باشد. برای من افتخار بزرگی است که مطالب این کتاب را با شما در میان می‌گذارم و تمام توانم را به کار بسته‌ام تا این کتاب حقیقتاً یک سرمایه‌گذاری دگرگون کننده از زمان، انرژی و توجه شما باشد. ممنونم که اجازه می‌دهید بخشی از زندگی شما باشم. یک سفر جادویی در حال شروع است.

با عشق و احترام همیشگی
هال الرود

برای خرید کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنیدسفارش کتاب

نظرات تعدادی از خوانند گان کتاب :

این کتاب فوق العادست.تک به تک جملاتش نیروبخشه و به آدم انگیزه میده تا هرچه زودتر دست بکاربشه واسه رسیدن به هدفاش.من چندین کتاب موفقیت ازجمه اثرمرکب و بهترین سال زندگی تو روخوندم و نهایتا این کتاب که بنظر من این کتاب بهترین کتابه ممنون از فیدیبو

در ۲ روز پیش توسط e.f…ezi

کتاب خوبی نبود ، عااالی بود . همه ی کتاب های موفقیت مطالبی رو میگن که خودمون میدونیم . اتفاقا موضوع این نیست که ندونیم . موضوع اینه که کتاب طوری نوشته شده که شما رو متقاعد به عمل میکنه. من کتاب موفقیت زیاد خوندم اغلب کسل کننده ان و شور و انگیزه کمی به آدم میدن . اما این کتاب به شدت جذابه و حسابی انگیزه بخشه .در ۵ روز پیش توسط zah…181

یه کتاب پیشرفت شخصی دیگه…کتاب خوبی بود …..پیش به سوی عمل
در ۲ هفته پیش توسط m fatemeh
این کتاب خارق العاده رو از دست ندید… کمتر کتابی تو این زمینه پیدا می شه که به این اندازه کاربردی و اثر گزار باسه. حتی از روز اول خوندن! نن از نویسنده و ناشر ممنونم به خاطر تغیرات عمیق عادات رفتاری ام…..
در ۲ هفته پیش توسط kos…ari

کتاب مفیدیه من دوست داشتم‌

بسیار خوشحالم که این کتاب را بدست آوردن و خواندمش بسیار استفاده کردم و پیشنهاد میکنم هر کس که میخواهد پیشرفت کند این کتاب را مطالعه کنددر ۳ هفته پیش توسط m f

خوبه ولی نمیدونم چرا جای کتاب کاغذی را نمیدهد و کتاب کاغذی کیف دیگه داره خوندنش و من دوباره کتاب کاغذی را میخوانم
در ۳ هفته پیش توسط gol…oli
واقعا عالی بود! بهش احتیاج داشتم! باید مرور بشه!
در ۳ هفته پیش توسط hes…ndi
ان ناشئة الیل هى اشد وطئا و اقوم قیلا
در ۴ هفته پیش توسط meh…i68
دوست عزیز این کتاب کلا ۲۱۴ صفحست! و این کتاب یکی از بهترین کتابهایی بود که در تمام عمرم خوندم. نویسنده کتاب علیرغم اینکه سنش حدود چهل ساله، یکی از موفقترین و پولدارترین آدمهای این دنیاست، پس سرگذشتش هم چیزهای زیادی برای یاد گرفتن داره. و درنهایت، به قول جورج آر آر مارتین: کسی که کتاب میخونه، قراره هزاران زندگی رو قبل از مرگش تجربه کنه!
در ۴ هفته پیش توسط lat…oor
بسیار تکراری،مسائلی که خودمون میدونیم،با این تفاوت که مطالبی که توی نهایتا ده صفحه تموم میشه در چهارصد صفحه روده درازی بیخود نویسنده از سرنوشت نه چندان خاصش که خودش اونو جدی گرفته و میخواد قالب کنه به خواننده ها که چقدر جذابه.تا دویست و پنجاه صفحه فقط وعده میده که میخوام براتون سحرخیزی و موفقیتو آسون کنم و در ادامه خواهید دید!بعد که میرسه به راهکارهاش میگه تنبلی نکنید ،ورزش کنید،صبح پاشید یوگا و مدیتیشن کنید فقط اولش سخته.خیلی خلاصه خیلی دلخور شدم که دان کردم خدا خیرتون بده تقصیر نظردهندگان بود وگرنه که از نمونه خودم فهمیدم از این کتابهای وعده دهنده عمل نکننده اس.فدای سرم😁
در ۴ هفته پیش توسط شکوفه ا.س
چرا کتاب دانلود نمیشه مشکلش چیه؟
در ۴ هفته پیش توسط gol…oli
کاش میشد در بیدیبو،اعضای فیدیبو به هم دیگه هدیه بدن. مثلا لیست آرزو داشته باشیم و ماهی یکبار بتونیم آرزوی خرید یک کتاب رو برای دوست فیدیبویی فراهم کنیم
در ۱ ماه پیش توسط osa…aky
سلام شاید قبل از خوندن کتاب فکرکنیم بیدارشدن صبح زود کارسختی باشه ولی واقعا راهکارهای این کتاب عملی هست و اگه دراجرای روشهای این کتاب مصمم باشید حتما شاهد تغییرات شگفت انگیزی خواهید بود.
در ۱ ماه پیش توسط R.h…y16
اقا کسی هس راهی بده برای زود بیدار شدن راهی که ما را از شر این خواب راحت کند
لطفا نمونه را از متن کتاب انتخاب کنید پیشگفتار یا سخن دیگران راجع به کتاب خیلی برای تصمیم گیری جالب نیست به نظرم
در ۱ ماه پیش توسط پریسا نقی لو
من کتاب و ۴بار خوندم روش هاش و هم دنبال کردم به نظرم اگر در هیچ زمینه ای دنبال موفقیت نیستین فقط اگه سحر خیز باشین سلامت جسمی و حتی روحیتون تضمین شده ست، متن این کتاب مصداق این جمله ست سحر خیز باش تا کامروا شوی
در ۱ ماه پیش توسط Arm…991
کتابی با متن روان و جذاب که واسه تموم کردنش مشتاقید. راهکار هایی که ارائه شدن کاملا عملی هستن و مثل کتابای دیگه صرفا یه سری نظریات نیستن. خوندنش رو به همه توصیه میکنم؛ خصوصا کسایی که از زندگی شون خسته شدن و دنبال ایجاد یک تغییر مثبت و یک جهش موفقیت آمیز بزرگ در زندگی شون هستن. من خودم از فردا تمرینات صبح جادویی رو شروع خواهم کرد ^___^
در ۲ ماه پیش توسط نوشین
کتابی به شدت تاثیرگذار در زندگی فردی و کاری مزیت کتاب؛ عملیاتی بودن، تجربه‌های واقعی و همینطور جوان بودن نویسنده هست.
در ۳ ماه پیش توسط sh….meh
کتابی بسیار اثرگذار با ترجمه مناسب و روان. به همه در هر موقعیت تحصیلی٬ کاری با هر سن و سال و جنسیتی توصیه می‌کنم مطالعه کنه. یکبار خوندنش هیچ ضرری نداره و بعدش می‌بینید و تفاوت رو در خودتون مشاهده میکنید
در ۳ ماه پیش توسط sh….meh
رابرت کیوساکی بزرگ میگه: «هال اِلرود یک نابغه است و کتاب صبح جادویی واقعاً سحرآمیز.» من این جمله رو باخوندن این کتاب با تمام وجودم حس کردم. تقریباً تمام انسانهای موفق و ثروتمند دنیا، سحرخیز هستند. پس میشه گفت راز موفقیت و ثروت، در سحرخیزی نهفته است. این کتاب رو به تمام کسانی که به دنبال موفقیت حقیقی هستن، به شدت پیشنهاد میکنم.
در ۳ ماه پیش توسط lat…oor

در ادامه مراحل اداری کتاب نویسی مثل فیپا شابک شماره کتابشناسی ملی مجوز ارشاد و مجوز اعلام وصول تشریح شد.

در ادامه مراحل فنی نشر کتاب معرفی گردد: ویراستاری صفحه آرایی طرح جلد لیتوگرافی چاپ صحافی و سلفون مورد بررسی و معرفی قرار گرفت.

کارگاه آموزش کتاب نویسی/آموزش چاپ و نشر کتاب /چاپ کتاب تخصصی /۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵ |۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶ چاپ کتاب شعر |چاپ کتاب کودک| چاپ کتاب با تیراژ پایین| محاسبه هزینه چاپ کتاب | چاپ کتاب زیر یک میلیون| چاپ کتاب حتی یک جلد |

برای خرید کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنیدسفارش کتاب

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  تغییرات سریع و عمیق با صبح جادویی
Tags
  1. بازتاب: صبح جادویی نوآوران سینا – انتشارات نوآوران سینا | چاپ کتاب‌ارزان|چاپ کتاب| ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵-۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶انتشارات |شابک کتاب|چاپ کتاب از پایان

  2. بازتاب: رابرت کیوساکی و صبح جادویی – انتشارات نوآوران سینا | چاپ کتاب‌ارزان|چاپ کتاب| ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵-۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶انتشارات |شابک کتاب|چاپ کتاب از پای

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *