صبح جادویی نوآوران سینا

مرداد, ۱۳۹۷ دیدگاه‌ها وبلاگ

صبح جادویی نوآوران سینا با ترجمه شیوا و روان به چاپ سوم خود رسیده است

یکی از پرفروشترین کتابها صبح جادویی است این کتاب در مورد بهبود فردی و موفقیت فردی میباشد که در سایت آمازون بیش از ۳۰۰۰ کامنت چهار ستاره
به بالا دارد

[testimonial_view id=”1″]

کتاب صبح جادویی ترجمه لطیف احمد پور بوده  ،کتاب صبح جادویی توسط انتشارات نوآوران سینا چاپ شده و در مدت کوتاه به چاپ سوم رسیده است.

سحر با باد می‌گفتم حدیث آرزومندی          خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

دعای صبح و‌آه شب‌کلید‌گنج مقصود‌است     بدین راه و روش می رو که با دلدار پیوندی

با سلام دکتر کوهستانی هستم نویسنده و محقق در زمینه بهبودمهارت های فردی

زمانی که سرگذشت و زندگی کارآفرینان موفق ایرانی و خارجی را مطالعه میکردم به نکته جالبی برخوردم که ۹۰ درصد این افراد برنامه صبحگاهی منظمی برای زندگی و کسب و کارشون دارند .

بطور مثال  ریچارد برانسون به سحرخیزی معروفند.بنیان‌گذار گروه ویرجین( از ۱۶ سالگی از مجله مدرسه شروع کرده الان ۴۰۰ شرکت داره ،مدیرعامل شرکت دیزنی، رابرت ایگر، ساعت ۴:۳۰ صبح از خواب بیدار می‌شود،تیم کوک مدیر عامل اپل ساعت ۴.۳۰ دقیقه بیدار میشوند

جف بزوس مدیر عامل آمازون ساعت ۵ صبح ،جک دورسی موسسین تویتر ۵.۳۰

شهرام فخار مدیر رستوران های پدر خوب ساعت ۶ صبح بیدار میشه،بهروز فروتن صنایع غذایی بهروز ساعت ۶ صبح،مرتضی سلطانی زرماکارون ۴ صبح، دکتر شاه حسینی کارآفرین آموزشی ، آقای ظهیری مدیر صنایع غذایی مهرام ،عباس برزگر دهکده گردشگری ۵ صبح و خیلی های دیگه

شروع به تحقیق نمودم  و در آثار مکتوب خارجی در سایت آمازون به کتاب صبح جادویی با نویسندگی هال الرود رسیدم کتابی که با حدود ۳۰۰۰ کامنت چهار ستاره به بالا در سایت آمازون بسیار پرفروش شده بود کتاب را تهیه وبا تیم ترجمه خودم  شروع به ترجمه کتاب نمودم و خودم جزو اولین محققین و نویسندگانی بودم که با تغییر رویه ۱۸۰ درجه ای مواجه شدم بعنوان کسی که بیداری صبح برام زجر آور و سخت بود با آموزشهای این کتاب تونستم هر روز کارم را از ساعت ۵ صبح شروع کنم.

هال الرود نویسنده کتاب صبح جادویی بوده و یکی از موفقترین افراد جوان در حوزه نویسندگی بهبود فردی و موفقیت فردی می باشد.

صبح جادویی نوآوران سیناکتاب صبح جادویی هال الرودشش عادتی را به شما معرفی میکند که با انجام آنها قبل از ساعت ۸ صبح زندگیتان متحول خواهد شد .

برای آشنایی شما با مطالب کاربردی کتاب صبح جادویی شما می توانید pdfرایگان کتاب صبح جادویی را از اینجا دانلود و با مطالب کتاب صبح جادویی آشنا شوید

pdfدانلود رایگان کتاب صبح جادویی

در دانلودرایگان کتاب صبح جادویی شما دسترسی به فهرست عناوین کتاب و پیش گفتار و مقدمه و فصل اول کتاب صبح جادویی دسترسی خواهید داشت.

دانلود رایگان کتاب صبح جادویی هال الرود نحسین های کتاب صبح جادویی را همراه خود خواهد داشت.

تمام همکاران من با استفاده از  ایده های این کتاب توانستند موفقیت های زیادی را در کارشون کسب کردند

بنده بعنوان مدیر یک کسب و کار کوچک نتایج صبح جادویی را در کسب و کار و زندگیم مشاهده کردم و من اعتقاد دارم تا اثر یک فرآیند را در زندگی و کسب و کارم مشاهده نکنم آن رو بی هیچ وجه به کسی توصیه نمی کنم.

ماجرا از آن جایی جالب شد وقتی من کتاب رو منتشر کردم و در روز پنجم نمایشگاه کتاب رسوندم با کمک دوستانم در چند روز نمایشگاه حدود ۵۰۰ جلد از این کتاب رو فروختم در شرایطی که نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب بود و استقبال خوبی از نمایشگاه نشده بود .

دراسفند ماه قبل از شروع تعطیلات نوروز یکی از دبیرانی که کتاب صبح جادویی را به او هدیه داده بودم و کتاب راخوانده بود ۵۰ جلد از این کتاب را برای هدیه به شاگردای ممتازش تهیه کرد وطی صحبتی که با ایشان داشتم در نیم سال دوم تحصیلی دانش آموزانی که از صبح جادویی استفاده کرده بودند پیشرفت چشمگیری  در تحصیلاتشون ایجاد شده بود.

در نتیجه این باعث شد مدارس و دانشگاههای و شرکت و اداراتی که پرسنل زیادی داشتند برای ارتقاء و بهبود فردی کارکنانشون  باخریدهای گروهی کتاب صبح جادویی نوآوران سینا استقبال خوبی  را از کتاب  ایجاد کنند.

در برنامه های صوتی و تصویری صبح جادویی قصد دارم که روشهای کاربردی صبح جادویی را با شما به اشتراک بگذارم از شما تقاضا دارم اگر نتایج مثبتی بدست آوردید آن رو با ما و با هموطنان عزیزم به اشتراک بگذارید تا دو ستان دیگر هم از دانش وتجربیات شما برخوردار بشوند. زیرا معتقدم از هر کسی چیزی میتوان آموخت حتی از یک فرد خردسال و یا یک کارگر ساده زحمتکش

افراد زیادی برای کتاب صبح جادویی تحسین نمودند از جمله رابرت کیوساکی ،دکتر ایوان میسنر،جان شیپ ،جان برگاف،بن گای و…

حالا ببینیم رابرت کیوساکی کیه؟

نویسنده‌ی کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول

که یکی ازپُرفروش‌ترین کتاب هوش مالی دنیا

دو رگه ای که در جنگ ویتنام شرکت داشته و بعد از بازنشستگی رو به سرمایه گذاری اورده و تاکنون در ۸ کشور دنیا سرمایه گذاری کرده است

رابرت میگه کاری که هال با ناجی‌های زندگی‌اش انجام داده اینه که بهترین تمرین‌های مربوط به افزایش هوشیاری بشر را طی قرن‌های گذشته انتخاب کرده و آن‌ها را به روال صبحگاهی تبدیل کرده. رویه‌ای که حالا بخشی از زندگی روزمره من رابرت کیوساکی شده.

صبح جادویی برای افراد موفق و پرمشغله بسیار عالیه. انجام هر روزه‌ی این ناجی‌های زندگی، مثل پمپ‌کردن سوخت موشک به بدن، ذهن و روح شما قبل از آغاز هر روزه  

پدر پولدارم اغلب می‌گفت: «همیشه می‌توان یک دلار دیگر ساخت، اما روزی که از دست رفت را دیگه نه!»اگر می‌خواهید هر روزتان عالی باشه کتاب صبح جادویی را مطالعه کنید.

هال اِلرود کسیه  که نشان ميدهد همهي ما آدم های توانمندی هستیم و ميتوانيم زندگي رؤياهايمان را درست کنیم. هال الرود در بيست سالگي با يک رانندهي مست تصادف کرده و در صحنهي تصادف براي ۶ دقیقه از دنيا رفته.۱۱ استخون بدنش شکسته  ،دچار آسيب شديد مغزي شده و دکترها به اش گفتند که ديگر هرگز نميتواند راه بره، ولی او راهش را ادامه داده  و توانسته  رکود فروش سالانهي شرکتش”کاتکو” را بشکند و تصويرخودش  رو در تالار مشاهير شرکت جاودانه کند.

هال الرود با اینکه اصلاً در نویسندگی مهارت نداشت و در نوشتن انشاء در دوران دبیرستان همیشه مشکل داشت با تشویق دوس خوبش “جان برگاف”تصمیم گرفت کتابی درباره تصادفش بنویسد تا الهام بخش زندگی دیگران باشد بنابراین شروع به نوشتن کرد م زیرا میخواستم با نوشتن کتاب و داشتن آن به سخنران انگیزشی و تاثیرگذار تبدیل بشم و با تعهدی که به خودم دادم موفق شدم کتاب اول خودم را در عرض یک سال به پایان برسانم.اولین کتاب من با عنوان با چالش های زندگیتان روبرو شوید چطور به زندگی فعلیتان عشق بورزید در حالی که زندگی رویایی تان را میسازید در فهرست پرفروشترین کتابهای آمازون در رده هفتم قرار گرفت.

او همچنين توانسته به دوندهي ماراتن، نويسندهي کتابهاي پُرفروش، سخنران بينالمللي و يک خوانندهي سبک هيپهاپ تبديل بشه . هال الرود در سال ۲۰۱۶ دوباره نزدیک مرگ شده و درگیر سرطان leukemia lymphoblastic شده و کلیه و قلب و ریه اش درگیر بیماری شده بعد از بهبودی  هال زندگياش را وقف ياري رساندن به مردم کرده تا آنها نيز بتوانند بر چالشها و مشکلاتشان غلبه کنند و از پتانسيل نامحدودي که درون هر يک از ما وجود دارد بهرهبرداري کنند.

 

صبح جادویی نوآوران سینادانلود رایگان کتاب صبح جادویی هال الرود با ترجمه لطیف احمد پور شما دسترسی به خلاصه کتاب صبح جادویی دارید.

قیمت کتاب صبح جادویی هال الرود ۱۸۰۰۰ تومان بوده که در تهران توسط پیک موتوری و پست پیشتاز و سفارشی ارسال میگردد همچنین برای تمام شهرستان ها کتاب صبح جادویی هال الرود ترجمه لطیف احمد پور توسط پست پیشتاز و سفارشی  ارسال میگردد.

برای خرید کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنیدسفارش کتاب

هال همچنين يکي از برترين سخنرانان انگيزشي امريکاست. در حالي که شرکتها و مؤسسات غيرانتفاعي مرتباً از او دعوت ميکنند تا در کنفرانس‌‌ها و همايشهايشان سخنراني کند، او اشتياق بسيار زيادي دارد تا تأثيرات مثبتي بر روي جوانها داشته باشد. بيش از يک دهه است که سخنرانيهاي هال در سراسر امريکا و کانادا بر روي بيش از صدها هزار نفر تأثير گذاشته است که تقريباً اکثر آنها دانشآموزان دبيرستاني و دانشجويان بودهاند.

او در برنامههاي راديويي و تلويزيوني زيادي حضور داشته و در کتابهاي بيشماري از جمله سري کتابهاي پُرفروش سوپ جوجه براي روح نوشته جک کنفیلد از او و زندگياش ياد شده

مهم نيست در حال حاضر در چه شرايطي هستيد؛ در بالاترين سطوح موفقيت يا در کشمکش و تقلا براي پيداکردن مسيرتان به سوي موفقيت، ميدانم که حداقل يک وجه اشتراک داريم ما ميخواهيم خودمان زندگيهايمان را بهبود ببخشيم. اين به اين معني نيست که ما يا زندگيهايمان مشکلي داريم، بلکه ما با يک نيروي غريزي و اشتياق دروني براي پيشرفت و بهبود دائمي متولد شدهايم. من معتقدم که اين اشتياق درون همهي ما وجود دارد با اين حال بسياري از ما هر روز بيدار ميشويم و زندگي تقريباً يکسان و يکنواختي را تجربه ميکنيم.

به عنوان يک نويسنده، و مربي موفقيت، کار من اين است که به مردم آموزش بدم چهگونه پتانسيل و نیروی نامحدودي را که درون همهي ما وجود دارد، استفاده کنند. به عنوان يک دانشآموز هميشگي پيشرفت شخصي، ميتوانم با قاطعيت بگويم که کتاب صبح جادويي کاربرديترين، نتيجه‌‌بخشترين و متحولکنندهترين شيوه براي بهبود همهي جنبههاي زندگي است که تاکنون با آن مواجه شدهام.

 

براي افراد جوياي موفقيت، کتاب صبح جادويي يک تغييردهندهي بازي در دقیقه ۹۰ است که اجازه ميدهد به سطح بالاتري از زندگيتان برسيد و موفقيت شخصي و حرفهاي شما را بسيار بالاتر از جایی ميبره که در گذشته به آن رسیدید. در حالي که اين موفقيت ميتواند شامل افزايش حقوق، رشد کسبوکار، افزايش فروش و يا افزايش درآمد باشد، این موضوع دربارهي کشف راههاي جديد براي تجربهي عميقتري از تعادل و رضايت شخصي در جنبههاي مختلف زندگي شما است که ممکنه از آنها غفلت کرده باشيد. اين موفقيت ميتواند به معني ايجاد  وبهبود در وضعيت سلامتي، شادي، ارتباطات، شرايط مالي، شرايط معنوي و همهي جنبههاي مهم زندگي شما باشد.

 خرید کتاب صبح جادویی از طریق مراجعه به انتشارات نوآوران سینا به آدرس : انقلاب خیابان جمالزاده شمالی خیابان نصرت نرسیده به دکتر قریب پلاک ۱۴۰

طبقه پنجم واحد ۱۹ تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۱۷۵۳ و همراه ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵ از ساعت ۸.۳۰ لغایت ۶ عصر امکان پذیر است .

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  ناشر آلمانی از چاپ کتاب ضد اسلامی سرباز زد

فروشگاه انقلاب : روبروی درب اصلی دانشگاه تهران پاساژ فروزنده طبقه زیر زمین واحد ۱۱۵ فروشگاه فرهنگ نور تلفن ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۶ ساعت کار ۹.۳۰ الی ۱۸

خرید کتاب صبح جادویی از سایت انتشارات نوآوران سینا با لینک زیر امکان پذیر می باشد.

صبح جادویی در فروشگاه دیجی کالا و فروشگاه بامیلو نیز عرضه شده است

 براي آنهايي که در دريايي از مشکلات و چالشها دست و پا ميزنند و از لحاظ ذهني، احساسي، جسمي، مالي و يا در ارتباطاتشان دوران بدي را سپري ميکنند، صبح جادويي به دفعات ثابت کرده است که تنها چيزي است که ميتواند هر کسي را توانمند سازد تا در زماني بسيار کوتاه بر چالشهايي ظاهراً غير قابل عبور غلبه کند و تغييراتي خارقالعاده در شرايط و زندگياش ايجاد کند.

 

اگر ميخواهيد پيشرفتهاي قابل توجهي در جنبههاي کليدي زندگيتان ايجاد کنيد و يا به دنبال يک تغيير بزرگ اید که زندگيتان را از بيخ و بن متحول ميکند ، کتاب درستي را انتخاب کردهايد. شما در حال شروع يک سفر معجزهآسا وانقلابي هستيد که تضمين ميکند همهي جنبههاي زندگيتان را آن هم قبل از ساعت ۸ صبح متحول خواهد  کرد.

 

صبح جادويي نوآوران سینا پيش از اين زندگي هزاران نفر را در سراسر جهان متحول و دگرگون کرده است (از جمله خودم) و ميتواند کاتاليزوري براي متحولکردن زندگي شما باشد. براي من افتخار بزرگي است که مطالب اين کتاب را با شما در ميان ميگذارم و تمام توانم را به کار بستهام تا اين کتاب يک سرمايهگذاري دگرگونکننده از زمان، انرژي و توجه شما باشد. ممنونم که اجازه ميدهيد بخشي از زندگي شما باشم و يک سفر جادويي را باشما شروع کنم.

صبح جادویی شش عادتی که با انجام آنها قبل از ساعت ۸ صبح زندگیتان متحول خواهد شد

با ما همراه باشید و این مطالب را با دوستان و عزیزانتان به اشتراک بگذارید

#نوآوران_سینا

#صبح جادویی نوآوران سینا

#نشر_کتاب
#پحش_کتاب
#نشر_دیجیتال
#شعبانعلی_کوهستانی
#صندلی_داغ
#صبح_جادویی
#بهبود_فردی
#کسب_و_کار_اینترنتی
#استارت_آپ
#موفقیت #کارآفرینی #بازاریابی #فروش #مهارتهای_فردی #سمینار #کتاب #کتاب_نویسی #موسسه_فرهنگی_هنری #هما
#دانلود_رایگان_صبح_جادویی

برای خرید کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنیدسفارش کتاب

Tags
  1. بازتاب: راهنمای جامع و کامل چاپ کتاب کاغذی دیجیتال و صوتی – انتشارات نوآوران سینا | چاپ کتاب‌ارزان|چاپ کتاب| ۰۹۳۰۵۸۰۲۳۴۲-۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶انتشارات |شا

  2. بازتاب: محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب|چاپ کتاب ارزان|چاپ کتاب با تیراژکم|هزینه چاپ کتاب در ایران|چاپ کتاب با تیراژکم|خدمات چاپ کتاب|چاپ کتاب ارزان|چاپ

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *