فروشگاه

کتاب صبح جادویی

( 2 customer reviews )
۱۵۰,۰۰۰ تومان

194 در انبار

  • توضیحات

    کتاب صبح جادویی توسط انتشارات نوآوران سینا توسط مترجم لطیف احمدپور(اولین مترجم کتاب اثر مرکب دارن هاردی) منتشر شده است. هال اِلرود یک نابغه و کتاب صبح جادویی واقعاً سحرآمیز است.

    از سال ۱۹۷۳ تا امروز در جنبش استعداد بشری/پیشرفت شخصی هستم و از آن زمان تاکنون، مذاهب مختلف، دعاهای گوناگون، درون‌کاوی، یوگا، تلقین‌های مثبت،

    کتاب صبح جادویی تجسّم و برنامه‌ریزی عصبی کلامی را بررسی و امتحان کرده‌ام. من روی آتش راه رفته‌ام و با فلسفه‌های غیرعادی زیادی آشنا شده‌ام که برخی از آن‌ها کاملاً از قوه‌ی درک انسان خارج هستند.

    کاری که هال با منجی‌های زندگی‌اش انجام داده در واقع این است که بهترین تمرین‌های مربوط به افزایش هوشیاری بشر طی قرن‌های گذشته را انتخاب کرده

    و آن‌ها را به رویه‌ای صبحگاهی خلاصه کرده است. رویه‌ای که حالا بخشی از زندگی روزمره من شده است.

    کتاب صبح جادویی خیلی از مردم هر روز حداقل یکی از این منجی‌‌ها را به‌کار می‌گیرند. برای مثال، خیلی‌ها هر صبح ورزش می‌‌کنند. بعضی‌ها هر روز مدیتیشن و درون‌کاوی می‌کنند

    و یا وقایع روزانه‌شان را ثبت می‌کنند. اما طبق دسته‌بندی هال از منجی‌های زندگی، هیچ‌کسی نیست که هر صبح این ۶ تمرین فوق‌العاده‌ی کهن را انجام دهد.

    صبح جادویی برای افراد موفق و پُرمشغله بسیار عالی است. انجام هر روزه‌ی این منجی‌‌های زندگی، مانند پمپ‌کردن سوخت موشک به بدن، ذهن و روحتان قبل از آغاز هر روز است…

    پدر پولدارم اغلب می‌گفت: «همیشه می‌توان یک دلار دیگر ساخت، اما روزی را که از دست رفت نه!» اگر می‌خواهید هر روزتان را به حد اعلی برسانید، کتاب صبح جادویی را مطالعه کنید.

    -رابرت کیوساکی، نویسنده‌ی کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول»، پُرفروش‌ترین کتاب هوش مالی دنیا.

    دو شیوه برای گذران زندگی وجود دارد. یکی این‌که تصور کنید هیچ معجزه‌ای وجود ندارد و دیگر این‌که هر چیزی را در حکم معجزه بپندارید.

    -آلبرت انیشتین

    معجزه‌ها در تناقض با طبیعت نیستند، اما در تناقض با چیزی هستند که ما از طبیعت می‌دانیم.

    -سنت آگوستین

    زندگی نه یک‌بار، بلکه هر صبح آغاز می‌شود

    -جوئل آستین

    کتاب صبح جادویی هال الرود   یکی از پرفروشترین کتاب‌ها است این کتاب در مورد بهبود فردی و موفقیت فردی می‌باشد که در سایت آمازون بیش از ۳۰۰۰ کامنت چهار ستاره به بالا دارد

    [testimonial_view id=”۱″]

    کتاب صبح جادویی ترجمه لطیف احمد پور بوده  ،کتاب صبح جادویی هال الرود توسط انتشارات نوآوران سینا چاپ شده و در مدت کوتاه به چاپ سوم رسیده است.

    فهرست مطالب کتاب صبح جادویی:

    تحسین های کتاب
    درباره نویسنده
    سخنی با خوانندگان
    پیش‌‌گفتار
    مقدمه: داستان من، و این‌که چرا داستان شما مهم است
    فصل اول: زمــانِ بیــدارشدن با تمـام قواســت
    فصل دوم: صبـح جادویـی؛ زاده‌ی اوج ناامیــدی
    فصل سوم: بررسی حقیقت جامعه‌ی ۹۵درصدی
    فصل چهارم: امروز چرا بیدار شُدید؟
    فصل پنجم: خط‌مشی پنج مرحله‌ای بیدارشدن
    فصل ششم: منجی‌های زندگی/ شش راهکار حیاتی برای زندگی‌کردن با تمام قوا
    منجی اول: سکوت
    منجی دوم: تلقین به خود (جملات تأکیدی مثبت)
    منجی سوم: تجسّم
    منجی چهارم: ورزش
    منجی پنجم: مطالعه
    منجی ششم: نوشتن (مکتوب‌کردن)
    فصل هفتم: جادوی ۶ دقیقه‌ای (برای افراد پُرمشغله)
    فصل هشتم: تطبیق صبح جادویی با سبک زندگی
    فصل نهم: از تحمل‌ناپذیر تا توقف‌ناپذیر
    فصل دهم: چالش ۳۰ روزه‌ی متحول‌کردن زندگی با صبح جادویی
    سخن پایانی
    ضمیمه‌ی اول: ای میلی که زندگیتان را متحول می کند
    ضمیمه‌ی دوم: بسته‌ی چالش ٣٠ روزه ی متحولکردن زندگي با صبح جادویی

    هال الرود نویسنده کتاب صبح جادویی بوده و یکی از موفقترین افراد جوان در حوزه نویسندگی بهبود فردی و موفقیت فردی می باشد.

    کتاب صبح جادویی هال الرود

    کتاب صبح جادویی هال الرود

    کتاب صبح جادویی هال الرودشش عادتی را به شما معرفی میکند که با انجام آنها قبل از ساعت ۸ صبح زندگیتان متحول خواهد شد .

    هال اِلرود شاهد زنده‌ای است که نشان می‌دهد همه‌ی ما توانایی غلبه بر هر نوع مانعی را داریم و می‌توانیم زندگی رؤیاهای‌مان را خلق کنیم. او در بیست سالگی با یک راننده‌ی مست تصادف کرد و در صحنه‌ی تصادف برای چند لحظه از دنیا رفت. با این‌که دچار آسیب شدید مغزی شده بود و دکترها به او گفته بودند که دیگر هرگز نمی‌تواند راه برود، او راهش را ادامه داد و توانست رکود فروش سالانه‌ی شرکتش را بشکند و تصویرش را در تالار مشاهیر شرکت جاودانه کند. او هم‌چنین توانست به دونده‌ی ماراتن، نویسنده‌ی کتاب‌های پُرفروش، سخنران بین‌المللی و یک خواننده‌ی سبک هیپ‌هاپ تبدیل شود. هال زندگی‌اش را وقف یاری رساندن به دیگران کرده است تا آن‌ها نیز بتوانند بر چالش‌ها و مشکلاتشان غلبه کنند و از پتانسیل نامحدودی که درون هر یک از ما وجود دارد بهره‌برداری کنند.
    او نویسنده‌ی یکی از کتاب‌های بسیار تحسین‌شده‌ی سایت آمازون است؛ کتاب پُرفروش با چالش‌های زندگیتان روبرو شوید: چطور به زندگی فعلی‌تان عشق بورزید در حالی که زندگی رؤیایی‌تان را می‌سازید.
    هال هم‌چنین یکی از برترین سخنرانان انگیزشی امریکاست. در حالی که شرکت‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی مرتباً از او دعوت می‌کنند تا در کنفرانس‌‌ها و همایش‌هایشان سخنرانی کند، اما او اشتیاق بسیار زیادی دارد تا تأثیرات مثبتی بر روی جوان‌ها داشته باشد. بیش از یک دهه است که سخنرانی‌های هال در سراسر امریکا و کانادا بر روی بیش از یک‌صد هزار مخاطب تأثیر گذاشته است که تقریباً هشتاد هزار نفر از آن‌ها دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشجویان بوده‌اند.
    او در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی زیادی حضور داشته و در کتاب‌های بی‌شماری از ‌جمله سری کتاب‌های پُرفروش سوپ جوجه برای روح از او و زندگی‌اش یاد شده است.

    صبح جادوییدانلود رایگان کتاب صبح جادویی هال الرود با ترجمه لطیف احمد پور شما دسترسی به خلاصه کتاب صبح جادوییدارید.

    قیمت کتاب صبح جادویی هال الرود ۱۸۰۰۰ تومان بوده که در تهران توسط پیک موتوری و پست پیشتاز و سفارشیارسال میگردد همچنین برای تمام شهرستان ها کتاب صبح جادویی هال الرود ترجمه لطیف احمد پور توسط پست پیشتاز و سفارشی  ارسال میگردد.
    برای خرید کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنیدسفارش کتاب

     مهم نیست در حال حاضر در چه شرایطی هستید؛ خواه در بالاترین سطوح موفقیت باشید یا در کشمکش و تقلا برای پیدا کردن مسیرتان به سوی موفقیت، می‌دانم که حداقل یک وجه اشتراک داریم (احتمالاً بیش از یک وجه اشتراک داشته باشیم اما درباره‌ی این یکی کاملاً مطمئن هستم). ما می‌خواهیم خودمان و زندگی‌هایمان را بهبود ببخشیم. این موضوع بدین معنی نیست که ما یا زندگی‌هایمان مشکلی داریم، بلکه ما با یک نیروی غریزی و اشتیاق درونی برای پیشرفت و بهبود دائمی متولد شده‌ایم. من معتقدم که این اشتیاق درون همه‌ی ما وجود دارد با این حال بسیاری از ما هر روز بیدار می‌شویم و زندگی تقریباً یک‌سان و یک‌نواختی را تجربه می‌کنیم.

    به عنوان یک نویسنده، سخنران و مربی موفقیت، کار من این است که به مردم آموزش دهم چه‌گونه پتانسیل نامحدودی را که درون همه‌ی ما وجود دارد، به کار بگیرند. به عنوان یک دانش‌آموز همیشگی پیشرفت شخصی، می‌توانم با قاطعیت کامل بگویم که کتاب صبح جادویی کاربردی‌ترین، نتیجه‌‌بخش‌ترین و متحول‌کننده‌ترین شیوه برای بهبود همه‌ی جنبه‌های زندگی است که تاکنون با آن مواجه شده‌ام.
    برای افراد جویای موفقیت، کتاب صبح جادویی کاملاً یک تغییردهنده‌ی بازی است که اجازه می‌دهد به سطوح بالاتری از زندگیتان برسید و موفقیت شخصی و حرفه‌ای شما را بسیار فراتر از چیزی می‌برد که در گذشته به آن دست پیدا کرده‌اید. در حالی که این موفقیت می‌تواند شامل افزایش حقوق، رشد کسب‌وکار، افزایش فروش و یا افزایش درآمد باشد، اما اغلب درباره‌ی کشف راه‌های جدید برای تجربه‌ی سطوح عمیق‌تری از تعادل و رضایت شخصی در جنبه‌های مختلف زندگیتان است که ممکن است از آن‌ها غفلت کرده باشید. این موفقیت می‌تواند به معنی ایجاد بهبودهای قابل توجه در وضعیت سلامتی، شادی، ارتباطات، شرایط مالی، شرایط معنوی و همه‌ی جنبه‌های مهم زندگیتان باشد.
    برای آن‌هایی که در دریایی از مشکلات و چالش‌ها دست و پا می‌زنند و از لحاظ ذهنی، احساسی، جسمی، مالی و یا در ارتباطاتشان دوران بدی را سپری می‌کنند، صبح جادویی به کرّات ثابت کرده است که تنها چیزی است که می‌تواند هر کسی را توانمند سازد تا در زمانی بسیار کوتاه بر چالش‌هایی ظاهراً غیر قابل عبور غلبه کند و تغییراتی خارق‌العاده در شرایط و زندگی‌اش ایجاد کند.
    اگر می‌خواهید پیشرفت‌های قابل توجهی در برخی جنبه‌های کلیدی زندگیتان ایجاد کنید و یا به دنبال یک تغییر بزرگ هستید که زندگیتان را از بیخ و بن متحول می‌کند (بنابراین شرایط فعلی‌تان خیلی زود به یک خاطره تبدیل خواهد شد)، کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. شما در حال شروع یک سفر معجزه‌آسا با یک فرایند انقلابی هستید که تضمین می‌کند همه‌ی جنبه‌های زندگیتان را متحول خواهد کرد… آن هم قبل از ساعت ۸ صبح.
    صبح جادویی پیش از این زندگی هزاران نفر را در سراسر جهان متحول و دگرگون کرده است (ا‌ز جمله خودم) و می‌تواند کاتالیزوری برای متحول‌کردن زندگی شما باشد. برای من افتخار بزرگی است که مطالب این کتاب را با شما در میان می‌گذارم و تمام توانم را به کار بسته‌ام تا این کتاب حقیقتاً یک سرمایه‌گذاری دگرگون کننده از زمان، انرژی و توجه شما باشد. ممنونم که اجازه می‌دهید بخشی از زندگی شما باشم. یک سفر جادویی در حال شروع است.

    با عشق و احترام همیشگی
    هال الرود

    خرید کتاب صبح جادویی از طریق مراجعه به انتشارات نوآوران سینا به آدرس : انقلاب خیابان جمالزاده شمالی خیابان نصرت نرسیده به دکتر قریب پلاک ۱۴۰

    طبقه پنجم واحد ۱۹ تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۱۷۵۳ و همراه ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵ از ساعت ۸.۳۰ لغایت ۶ عصر امکان پذیر است .

    فروشگاه انقلاب : روبروی درب اصلی دانشگاه تهران پاساژ فروزنده طبقه زیر زمین واحد ۱۱۵ فروشگاه فرهنگ نور تلفن ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۶ ساعت کار ۹.۳۰ الی ۱۸

    خرید کتاب صبح جادویی از سایت انتشارات نوآوران سینا با لینک زیر امکان پذیر می باشد.
    سوم دسامبر ۱۹۹۹، زندگی‌ام خوب و آرام بود. نه، اوضاع زندگی‌ام عالی بود. بیست ساله بودم و اولین سال دانشگاه را پشت سر گذاشته بودم. ۱۸ماه اخیر زندگی‌ام را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین ویزیتورهای یک شرکت بازاریابی صرف کرده بودم و درآمدی داشتم که هیچ‌وقت گمان نمی‌کردم در آن سن ممکن باشد. نامزدی دوست‌داشتنی، خانواده‌ای همیشه پشتیبان و دوستان بسیار خوبی داشتم که هر کسی آرزویشان را داشت. به معنای واقعی کلمه خوش‌بخت بودم.

    احتمالاً می‌گویید در دورانی رؤیایی و نقطه‌ی اوج زندگی‌ام بودم. به هیچ وجه تصور نمی‌کردم که این شب همان شبی بود که دنیای من پایان خواهد یافت.

    برای خرید کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنیدسفارش کتاب

    كلمات كليدي:کتاب صبح جادویی هال الرود,کتاب صبح جادویی هال الرود,کتاب صبح جادویی هال الرود,کتاب صبح جادویی هال الرود,

    کتاب صبح جادویی هال الرود,کتاب صبح جادویی هال الرود

    کتاب صبح جادویی کتاب صبح جادویی کتاب صبح جادویی کتاب صبح جادویی

     

  • اطلاعات بیشتر

    وزن300 g
  • 2 reviews for کتاب صبح جادویی

    1. 5 از 5

      سلام.
      انگار این کتاب چاپش تموم شده
      دوباره چاپ نمیشه؟
      همه جا رو گشتم!

      • (مالک تأیید شده)

        سلام ممنون از شما بله چاپ مجدد شده

    2. 5 از 5
      (مالک تأیید شده)

      سلام لطفا برای تهیه کتاب با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۱۷۵۳ تماس بگیرید

    یک بررسی اضافه کنید