چگونه نویسنده ای خلاق باشیم

آذر, ۱۳۹۶ دیدگاه‌ها وبلاگ

چگونه نویسنده ای خلاق باشیم

چگونه نویسنده ای خلاق باشیم

شاید برای شما هم پیش امده وقتی در داخل فروشگاه کتاب گشت می زنید به خودتون بگید وقتش رسیده رمانی بخونم که دیگه نشه زمین گذاشت!

سفرنامه ای بخونم که دیگه مسیر سفرم رو تغییر بدم و با کتاب همراه بشم!

شاید شما نیز عاشق خواندن هستید و شاید بتوانید مانند نویسندگان خلاق و خارق العاده مورد تحسین قر ار بگیرید!

ویا جزو گروهی هستید که تجربه کمی در نویسندگی دارید ودوست دارید بدونید بایستی از کجا شروع کنید؟

شاید شما دوست دارید در زمینه تخصصی خودتون کتابی داشته باشید وبتونید بصورت تخصصی برای خودتون برندی باشید و از طریق کتاب تخصص و توانمندی خودتون رو معرفی کنید؟

شاید شما بخواهید بدونید سوژه های بکر و مطالب الهام بخش را از کجا شکار کنید؟

اگر مشتاقید نویسنده خلاق تری باشید با ما همراه شوید.

ما به شما می گوییم چطوری می توانید مهارت های نگارشی خودتون را بهتر کنید. و خلاقیت خودتون را در سبک های مختلف نگارشی بروز دهید.

شاید برای شما پیش امده باشد که در زمان خواندن کتاب بخواهید نویسنده کتاب دوست صمیمی شما باشد تا هر وقت دلتون خواست بتونید باهاش گپ و گفتی داشته باشید ؟

شاید شما هم بخواهید نویسنده خلاق و موفقی باشید و بتونید با تحقق رویایتان آثار پرفروش نوشته و چاپ کنید و خودتون را پرآورازه سازید؟اما امکان شکست همیشه وجود دارد میتوانید در زمان غرق شوید و به همه بگوئید که شما برای نویسنده شدن تلاش دارید و می توانید بنویسید و بنویسید و از مکان خودتان حرکتی نکیند اما فکر نویسنده شدن ترسناک و نگران کننده نیست. وقتی شجاعانه نوشتن همه چیز شما بشه  می توانید براحتی استقامت و پایداری داشته باشید.

دوستان همکاران فرزندان و والدین ممکن است شما را مایوس کنند و یا از روی حسادت بخواهند شما را منصرف کنند .

چرا باید برای نویسندگی تلاش کرد:

اغلب مردم از کلمات عامیان و متداول استفاده می کنند و سعی در ارتقاء شیوه گفتار و نوشتار خود نیستند  ولی شما اینطور نیستید!

چون شما عاشق کلمات هستید زیرا شما چیزی برای گفتن دارید  و دوست دارید آن را به به بهترین و جذابترین شکل ممکن بگویید چون شما عاشق ارتباط با دیگران هستید . چون شما از رنگ و طعم و عطر زبان لذت زیادی می برید  چون شما نظرات تجربیات و احساساتی دارید .و لازم است آن را با خوانندگان خودتان درمیان بگذارید.

شما همبا تبدیل شدن به نویسنده خلاق و کامل روزی در کتابفروشی بزرگ صدها نسخه از آخرین کتابتون رو برای خوانندگان امضاء می کنید.

ویا ممکن است شاهد اجرای نمایش کار یا فعالیتی باشید که از روی کتاب و نوشته های شما اجرا شود.و یا شاید تیراژ کتاب شما بالا رود و اثر بسیار خلاقانه شما به یاد ماندنی از کار در بیاد و خوانندگان زیاد شما برای شما سود و درآمد زیادی ایجاد کنند

با هما همراه باشید در کانال تلگرامی ثروت ساز خلاق @servatsaze_khalagh

منتظر خبری های بعدی باشید.

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  لحظه‌های خاطره‌انگیز «خواندن»را برای کودکان ایجاد می‌کنیم

در صورت داشتن پرسش و سئوال ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵- ۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶

 

چگونه نویسنده ای خلاق باشیم

Tags
  1. بازتاب: کارگاه آموزش کتاب نویسی/آموزش چاپ و نشر کتاب /چاپ کتاب تخصصی – انتشارات نوآوران سینا|چاپ کتاب‌ارزان|چاپ کتاب| ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵-۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶انت

  2. بازتاب: راهنمای جامع و کامل چاپ کتاب کاغذی دیجیتال و صوتی – انتشارات نوآوران سینا | چاپ کتاب‌ارزان|چاپ کتاب| ۰۹۳۰۵۸۰۲۳۴۲-۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶انتشارات |شا

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *