دوبله و زیر نویس فیلم و سریال

خرداد, ۱۳۹۶ دیدگاه‌ها خدمات

دوبله و زیر نویس فیلم و سریال

زمانی که شما فیلم و یا سریالی را به زبان اصلی مشاهده می کنید در خیلی از مواقع نمی توانید بهره لازم را ببرید و شما نیاز دارید تا آن را به زبان مادری مشاهده کنید در این صورت نیاز دارید که فیلم بصورت دوبله  تماشا کنید و از آن لذت ببرید .

دوبله و زیر نویس فیلم و سریال

ما برای دوبله فیلم و سریال مورد علاقه شما در خدمت شما هستیم. مترجمین ما ابتدا فیلم و سریال را به زبان اصلی مشاهده و ترجمه نموده و سپس دوبلور حرفه ای کار دوبله را انجام داده و در نهایت با نرم افزارهای ویژه تدوین کار تدوین انجام شده و فایل نهایی حرفه ای تقدیم شما میگردد.

دوبله و زیر نویس فیلم و سریال

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/searchBF.do برای یافتن بهترین و کاملترین و پرفروش ترین کتابهای روز دنیا می توانید از ویدئوی آموزشی زیر کمک بگیرید: http://www.aparat.com/v/fEIr2 http://www.aparat.com/v/pSYPo

راههای ارتباطی ما برای ترجمه یک اثر به شیوه های زیر می باشد: کانال تلگرامی اندیشه ماندگار: @andishe_mandegar hooma.org sinapub.com

توجه مهم تمام مراحل فوق  مثل تخصیص شابک ثبت کتابخانه ملی فیپا مجوز ارشاد و اعلام وصول توسط انتشارات نوآوران سینا انجام میشود  در صورت نیاز به مشاوره با شماره ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵ -۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶تماس بگیرید.

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  ویرایش فنی
Tags