ترجمه کاتالوگ و بروشور

خرداد, ۱۳۹۶ بدون نظر وبلاگ

ترجمه کاتالوگ و برشور

تمام مدیران و متخصصین که کالا و یا سیستم جدیدی وارد می نمایند به اهمیت و جایگاه ترجمه کاتالوگ و بروشور پی برده اند.

ترجمه کاتالوگ و بروشور می تواند مصرف کننده خدمات و تجهیزات شما را بدرستی راهنمایی نماید.

ترجمه درست کاتالوگ و بروشور می تاند کمک شایانی به استفاده درست از تجهیزات و خدمات شما شده و در نتیجه عواقب مربوط به استفاده ناصحیح را برای شما ایجاد نکند و در معرفی و تضمین کیفیت خدمات شما بسیار تاثیرگزار باشد. شما میتوانید از خدمات ترجمه کاتالوگ و بروشور ما بهره مند بوده و کمک شایانی در ترجمه صحیح به شرکت و برند خودتون ارائه دهید.

تمام مدیران واردکننده تجهیزات خانگی و صنعتی  و خدماتی به ترجمه تخصصی بروشور و کاتالوگ نیاز دارند و ما در خدمت شما هستیم.

استفاده از تبلیغات از طریق ترجمه بروشور و کاتالوگ بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. اغلب شرکت ها برای معرفی خدمات و محصولات خود نیاز دارند که از تبلیغات استفاده نمایند و پیش نیاز استفاده از خدمات و تجهیزات و معرفی آنها از طریق تبلیغات ترجمه کاتالوگ و بروشور ها به زبان شیوا و سلیس فارسی می باشد.

مراکز علمی و آموزشی و پژوهشی کشور در زمان برگزاری همایش و سمینار و نشست های بین المللی نیاز دارند تا خدمات خودشون را به زبان انگلیسی و در قالب بروشور و کاتالوگ ارائه نمایند .

کارشناسان و مترجمین خبره این موسسه با تهیه و ترجمه بروشور و کاتالوگ های شما و چاپ و خدمات پس از چاپ آن در خدمات شما مدیران عزیز می باشند.

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  پروانه انتشار نرم افزار

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/searchBF.do
برای یافتن بهترین و کاملترین و پرفروش ترین کتابهای روز دنیا می توانید از ویدئوی آموزشی زیر کمک بگیرید:
http://www.aparat.com/v/fEIr2
http://www.aparat.com/v/pSYPo

راههای ارتباطی ما برای ترجمه یک اثر به شیوه های زیر می باشد:
کانال تلگرامی اندیشه ماندگار:
@andishe_mandegar
hooma.org
sinapub.com

توجه مهم تمام مراحل فوق  مثل تخصیص شابک ثبت کتابخانه ملی فیپا مجوز ارشاد و اعلام وصول توسط انتشارات نوآوران سینا انجام میشود  در صورت نیاز به مشاوره با شماره ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵ -۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶تماس بگیرید.

 

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *