چاپ کتاب در آمریکا

دی, ۱۳۹۶ دیدگاه‌ها وبلاگ

چاپ کتاب در آمریکا،چاپ و نشر کتاب درآمریکا،چاپ کتاب در خارج،چاپ کتاب در خارج از کشور ،چاپ کتاب در آمازون، چاپ کتاب در اروپا،مراحل چاپ کتاب در آمریکا،چاپ کتاب در خارج بر اساس تقاضا،برندسازی با چاپ کتاب در خارج

مشکلات ناشی از عدم عقد قرارداد با ناشران داخلی و هزینه های زیاد چاپ و مشکلات موجود در عرضه و پخش کتاب در ایران مسائل مهمی میابشد که این موسسه با فراهم آوردن امکانات و شرایط مناسب توانسته بخشی از این مشکلات را حل نماید.

اهمیت چاپ کتاب از نظر برند سازی شخصی بسیار اهمیت دارد.

علاوه بر چاپ و نشر کتاب در ایران نویسندگان و گردآورندگان مطالب

در موضوعات مختلف علوم انسانی حقوقی ، کسب و کار و کارآفرینی روانشناسی و مدیریت  فنی و مهندسی هنر و معماری و علوم پایه و پزشکی و دندانپزشکی کتاب شعر ، رمان و داستان و کتاب کودک را در ایران می توان چاپ و نشر  نمود .

این فعالیت با طی مراحل مختلف نشر از جمله اختصاص شابک (شماره استاندارد بین المللی کتاب )بین المللی برای کتاب ثبت در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران  برای فهرست نویسی کتاب و رده بندی موضوعی و شماره کتابشناسی ملی و سپس ویراستاری و صفحه آرایی و طراحی جلد و ثبت در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت دریافت مجوز ارشاد برای کتاب و نهایتاً مجوز اعلام وصول برای کتاب تکمیل میگردد.

با توجه به گستردگی پخش کتاب در خارج از مرزها چاپ کتاب در امریکا امکان ارائه مطالب به طیف وسیعی از مخاطبین در خارج از ایران بخصوص فارسی زبانان و همچنین کتاب های ترجمه شده به انگلیسی و محصولات دیجیتال و سی دی آموزشی و کتابهای صوتی و الکترونیک امکان اثر گذاری خیلی زیادی را فراهم می کند.

چاپ کتاب در آمریکا،چاپ و نشر کتاب درآمریکا،چاپ کتاب در خارج،چاپ کتاب در خارج از کشور ،چاپ کتاب در آمازون، چاپ کتاب در اروپا،مراحل چاپ کتاب در آمریکا،چاپ کتاب در خارج بر اساس تقاضا،برندسازی با چاپ کتاب در خارج

  1. مزایای چاپ کتاب در امریکا:

  2. استفاده از اثر مخاطبین زیاد برای کتابهای فارسی و انگلیسی در کل دنیا از این طریق

  3. ایجاد برند شخصی و اعتبار جهانی برای صاحب اثر و معرفی تخصص و توانمندی صاحب اثر که خیلی بیشتر از جنبه مادی فروش کتاب اهمیتصحافی و اماده شده و ارسال میگردد.)و چاپ انبوه فقط در مورد کتابهای ادبیات کلاسیک و کتابهایی که قبلاً پرفروش بوده اند انجام میشود.

  4.  دارد.

  5. استفاده از روش انتشار اثر بر اساس تقاضای خریدار در کل دنیا (نیازی به چاپ زیاد و انبار داری و … نبوده و بر اساس تقاضا با تجهیزات مدرن چاپ

  6. تعدادی از صفحات ابتدایی کتاب شما همراه با مشخصات فهرست مطالب و مقدمه و پیشگفتار در آمازون نمایش رایگان انجام میگردد که این مساله به فروش کتاب شما کمک زیادی خواهد نمود.(۲۶ صفحه)

  7. امکان ارائه اثر بصورت کتاب یا محصول فیزیکی الکترونیک و کیندل و همچنین دریافت نظرات خوانندگان و مخاطبین که بسیار مهم می باشد فراهم میگردد.

  8. کتاب و یا اثر شما صفحه آرایی و طراحی جلد انجام میگردد. و امکان ارائه و دریافت مجوز از ارشاد نیز فراهم می باشد.

  9. شابک (شماره استاندارد بین المللی)(ISBN) به کتاب شما تعلق میگیرد.

  10. با انتشار کتاب شما چه بصورت فیزیکی و یا الکترونیک حقوق مادی و معنوی شما طبق کنوانسیون برن برای شما محفوظ می ماند.

  11. امکان ایجاد صفحه نویسنده جهت ارائه نقطه نظرات نویسنده برای مخاطبان سراسر دینا فراهم می باشد.

  12. دانشجویان و دانش پژوهان و اساتیدی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل دارند چاپ کتاب برای آنها ارزش و اهمیت بالایی دارد.

  13. ایجاد صفحه نمایش ویژه برای کتاب و امکان ارائه کتاب در فروشگاههای و کتاب فروشیهای آنلاین سراسر دنیا به غیر از آمازون فراهم میگردد. از جمله فروشگاه زنجیره ای بارنز اند نوبل Barnes&noble و فروشگاه ایندی باند indie bound فروشگاههای کتاب آلبریس ، فیش پوند ، آل بوک استور و بوکس ۱ میلیون نیز کتاب شما عرضه شده و قابل نمایش خواهد بود.

  14. -امکان تعیین قیمت کتاب توسط نویسنده و یا صاحب اثر فراهم می باشد. و در این مورد خود آمازون هم قیمت پیشنهادی را به شما ارائه می دهد. تخمین نرخ فروش روزانه کتاب و محصولات نیز از طریق سایت آمازون قابل دسترسی میباشد.

  15. – برای فروش کتاب نیز بایستی شما نیز در موتورهای جستجو گوگل کتاب خود را معرفی نمائید و درصورتی که دانشجویی بخواهد کتاب شما را سرچ کند با توجه به داشتن صفحه نویسنده و معرفی کتاب از طریق آمازون این مهم برای شما ایجاد خواهد شد. معرفی کتاب در فروم ها و دادن لینک کتاب در آمازون بسیار کمک کننده خواهد بود.

  16. -درآمد خالص چاپ کتاب در آمریکا بیشتر از داخل ایران می باشد.

  17. -امکان تخصیص پنل اختصاصی برای اثر شما و امکان مشاهده میزان فروش روزانه فراهم میباشد.

  18. ۱۳-امکان استفاده از سیستم های بازاریابی و معرفی کتاب و یا اثر شما در فضای آنلاین فراهم میباشد.(با دریافت هزینه)

  19. ۱۴امکان توقف نشر و چاپ کتاب در هر مرحله ای وجود دارد.

  20. ۱۵حقوق مولف و یا نویسنده مستقیماً به حساب خارج از کشور و یا از طریق چک بانکی فراهم می باشد.

  21. ۱۶ امکان معرفی اثر به مراکز فروش کتاب در اروپا آمریکا از طریق وب سایت فراهم میباشد.

  22. ۱۷- امکان چاپ کتاب در آمازون با هر قطعی امکان پذیر است ولی بهتر است از قطع های استاندارد مثل رقعی ، وزیری و رحلی استفاده گردد.قطع کتاب داستان در قطع معمول ۸.۷۵*۶ اینچ بوده و برای کتب دانشگاهی ۱۰.۷۵*۸.۲۵ اینچ استفاده میگردد.

  23. ۱۸- در طراحی کتاب بایستی عنوان به انگلیسی معرفی اثر به انگلیسی  و حتی نام طراح ویراستار و صفحه آرا را می توانید بنویسید. کیفیت pdf متن بایستی خوب و ۳۰۰ دی پی ای باشد. در صورتی که کتاب شما نیز به طراحی صفحه آرایی و ویراستاری داشته باشد این موسسه در انجام امور زیر با شما همکار خواهد داشت.

  24. لازم به ذکر است که تصاویرز رنگی جلد و متن بایستی با فرمت cmyk یا rbg باشد.

  25. در طراحی جلد و متن حواشی کار توجه لازم داشته باشید تا در خوانش و صحافی و برش کتاب مشکلی پیش نیاید.

  26. ۱۹- به ازای فروش بیش از ۱۰۰ دلار از کتاب یا محصول خود شما می توانید تقاضای تسویه نمایید که این کار انجام خواهد شد.

  27. ۲۰ – شما به هر تعداد از کتاب خودتون را که خواستید برای دانشجویان و همکاران خودتان تهیه نمائید امکان پذیر میباشد.و شما می توانید به ریال هزینه کتاب خود را پرداخت و کتاب را در ایران یا هر جای دنیا تحویل بگیرید.

  28. ۲۱- حداقل تعداد صفحات کتاب شما بایستی ۲۶ صفحه باشد.

  29. ۲۲- امکان ورق زدن کتاب شما در آمازون از قسمت look inside وجود داشته و شما می توانید از نظرات دیگران و کامنت هایی که برای کتاب شما آمده مطلع شویید.

  30. ۲۳- علاوه بر کتاب امکان ثبت و عرضه محصولات شنیداری و دیداری مطالب آموزشی شما در قالب cd   dvd  و ایبوک و پکیج های آموزشی زبان فارسی و انگلیسی نیز فراهم میباشد.

عیب چاپ کتاب در خارج از کشور : با توجه به اینکه ایران به کنوانسیون حقوق مالکیت معنوی برن ملحق نشده حفظ مالکیت اثر شما در ایران امکان پذیر نمی باشد مگر اینکه اثر شما قبل از انتشار بین المللی در داخل ایران نیز ثبت و منتشر شده و در این صورت در داخل ایران مشمول قانون حمایت از مولفان و مصنفان خواهد بود. و بعد از آن شما می توانید اثر و یا کتاب خود را در خارج کشور نیز منتشر نمائید

و از حقوق مالکیت مادی و معنوی خود در خارج کشور با استفاده از کنوانسیون برن گردید.هر دو این مراحل را موسسه ما تمام و کمال برای شما به انجام میرساند.

چاپ کتاب در آمریکا،چاپ و نشر کتاب درآمریکا،چاپ کتاب در خارج،چاپ کتاب در خارج از کشور ،چاپ کتاب در آمازون، چاپ کتاب در اروپا،مراحل چاپ کتاب در آمریکا،چاپ کتاب در خارج بر اساس تقاضا،برندسازی با چاپ کتاب در خارج

مطالعه بیشتر :

چاپ کتاب در خارج از کشور

شرایط چاپ کتاب در امریکا

مطلب مرتبط را مطالعه نمائید  چگونه يک جلد کتاب يا محصول جذاب و زيبا طراحي کنيم
Tags
  1. بازتاب: chapeketab – انتشارات نوآوران سینا|چاپ کتاب‌ارزان|چاپ کتاب| انتشارات |شابک کتاب|چاپ کتاب از پایان نامه|چاپ کتاب شما|هزینه چاپ کتاب|هزینه چاپ کت

  2. بازتاب: شرایط چاپ کتاب در آمریکا – انتشارات نوآوران سینا | چاپ کتاب‌ارزان|چاپ کتاب| ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵-۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶انتشارات |شابک کتاب|چاپ کتاب از پایان

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *